Mejlfaktura

Mejlfaktura är en kostnadsfri tjänst som innebär att du får dina fakturor från Ulricehamns kommun direkt till din mejl. På så sätt behövs inte pappersfakturor.

Observera att denna tjänst endast omfattar fakturor som skickas från kommunen. Det är inte möjligt att skicka fakturor till kommunen via mejl.

För att anmäla dig till tjänsten, kontakta ekonomi@ulricehamn.se. Vänligen ange ditt person- eller organisationsnummer samt den mejladress dit du önskar få fakturorna skickade. Fakturorna kommer att skickas från avsändaren raindance@ulricehamn.se.

Det är viktigt att regelbundet kontrollera din mejl för att se om nya fakturor har anlänt för betalning. Vid utebliven betalning skickas en betalningspåminnelse – se information om betalningspåminnelser.

Om du vill avsluta tjänsten för mejlfaktura eller byta mejladress, vänligen meddela detta genom att kontakta ekonomi@ulricehamn.se.

Publicerat av Anders Rosenberg den 31 oktober 2024, senast ändrad den 27 november 2024

Hjälpte informationen på denna sida dig?